Twitter Hyves Facebook Mail
Recent geplaatste filmpjes

Enorm grote iPad 2
Andy Roddick uit zijn frustratie
Andy Roddick uit zijn frustratie

4-jarig kind achter het stuur
Onzichtbare fles
Onzichtbare fles

Grizzlybeer zorgt voor paniek

Een reclamefilmpje van Philips heeft in Singapore voor opschudding gezorgd.
Het filmpje toonde een grizzlybeer die in een woonwijk in een prullenbak op zoek was naar wat te eten. Mensen die het filmpje zagen, waarschuwden de politie.

Ook een speciaal team van de dierentuin in Singapore rukte uit, gewapend met verdovingspistolen. Pas enkele uren later bleek dat de beer in het filmpje niet echt was. Voor een marketingcampagne was de video woensdag naar wat sociale netwerksites gestuurd, in de hoop een nieuw scheerapparaat te promoten.

De politie onderzoekt of het elektronicabedrijf strafbaar is voor het veroorzaken van publieke hinder. Mocht het bedrijf schuldig bevonden worden, dan kan het een boete krijgen van 1000 Singapore dollar, ongeveer 550 euro. Philips heeft excuses aangeboden voor de veroorzaakte opschudding.


Bron: VK.nl
Deel via:

Disclaimer